O ses türkiye de hadise ağladi

O Ses Türkiye'de 17 yaşındaki Soner hikayesiyle Hadise'yi ağlattı

Hadise, O Ses Türkiye'de yarışan Soner'in hayat hikayesini dinleyince yaşadığı bir anıyı ağlayarak anlattı.


O Ses Türkiye yarışmasına katıan Soner Kıp sesiyle jüriyi büyüledi. 17 yaşındaki yarışmacı hayat hikayesini anlatınca Hadise duygusal anlar yaşadı. Babası gırtlak kanseri olan ve çalışması gereken Soner'in hikayesini dinleyen Hadise kendi yaşadıklarına benzetti.Hadise ilk sözleşmesini imzaladığı günü anlatırken gözyaşlarını tutamadı. Ünlü şarkıcı o günleri "15-16 yaşındayken aynısını ben de yaşadım. Fakir bir aile değildik ama çok çalıştım. Okulumu kendim hallettim. Anneme ilk sözleşmemi imzaladığımda söz verdim. Anne sana güzel bir ev alacağım, mutfağı senin istediğin gibi olacak dedim. O yüzden duygulandım, seni anlıyorum. Bir anne için çalışmak ne demek biliyorum. Eminim sen de okumak istiyorsun ama çalışmak zorundasın. Biz de butona basarak sana yardımcı olmak istiyoruz. Sen şimdiden şampiyonsun benim gözümde" dedi.
Hadise'nin bu açıklamalarından sonra genç yarışmacı Soner Hadise'nin takımında olmayı istedi.

Etiketler: , , , ,

Yazar Hakkında

Haberin ve bilginin kaynağı http://defoluhaber.blogspot.com/ Adsense Templates

0 yorum

Cevap yaz