Nazlı ılıcak AKP'ye oy verdiğim için utanıyorum

nazlı ılıcak akp
CNN Türk ekranlarında yayınlanan 'Dört Bir Taraf' programına konuk olan Sabah Gazetesi yazarı Nazlı Ilıcak, öğrenci yurtlarıyla ilgili tartışmalara değindi.

Üniversitelerdeki 'Kızlı erkekli evler' tartışması son günlerde Türkiye'nin en önemli gündem maddelerinden biri. Hükümet ve muhalefet kanadından konuyla ilgili farklı açıklamalar yapılırken, tartışma programlarında da enine boyuna tartışılıyor. CNN Türk ekranlarına konuk olan Nazlı Ilıcak, hükümeti eleştirerek bu tartışmaların AK Parti'nin imajını zedelediğini belirtti. Ilıcak "Kişilerin kaldığı özel evlere ihbar üzerine müdahale bu bir seçim yatırımı olsa dahi hoş bir şey değil. Bir yandan kendine demokrat diyeceksin, sonra da özel hayata müdahale edeceksin. Bu bir seçim yatırımı olarak düşünüldüyse daha da kötü. Kendi değerleri çerçevesinde dünya görüşleri böyle olduğu için bu durumu normal karşılıyorlar" dedi.
Bu işlemin hukuk dışı olduğunu söyleyen Ilıcak sözlerini şöyle sürdürdü: "Buradan oy gelecekse hiç gelmesin. Ben buna üzülüyorum. Türkiye'ye hizmet eden bir Erdoğan var. Ben her zaman göğsümü gere gere 'Erdoğan'a oy verdim' derim. Ama şimdi ben utanıyorum. Bu tavır çok yanlış; demokrat bir tavır değil, muhafazakar tavır değil"
Etiketler: , , , ,

Yazar Hakkında

Haberin ve bilginin kaynağı http://defoluhaber.blogspot.com/ Adsense Templates

0 yorum

Cevap yaz