Trabzon Başkanı Çok sert konuştu

Sülalemi çağırırım....

 

 Trabzonspor Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, Fenerbahçe - Trabzon mücadelesi sonrasında yaşanan olaylara değindi. TV8'de yayınlanan Telegol programına bağlanan bordo-mavililerin başkanı, maç sonrası taraftarlarla girdiği münakaşaya değindi.

İşte Hacıosmanoğlu'nun sözleri:

"Arabaya bindik ve basın mesubu arkadaşlarla konuşurken "hakemi nasıl satın aldın" dediler. Arabaya bindik ve arabayı garajı çektik, kepenk de kapandı. İçeride yine bir kargaşa çıktı. Emniyet müdürü arkadaş benim yeğenime yumruk attı ve provoke etti."

"BANA BİLGİ VERİLMEDİ"

"Suat Ekici diye emniyet müdürü arkadaş maçtan sorumlu olduğunu söyledi ve olay çıkması durmunda beni araması gerektiğini söyledi. Polisin böyle olaylarla karşılaşmasını istemem, bana hiçbir bilgi verilmedi şuradan çık diye. Benim Fenerbahçe taraftarıyla problemim olamaz ki, herkesle oturuyorum çay içiyorum, fotoğraf çektiriyorum. Ben olay çıkmasını istemem ki."

"SÜLALEMİ ÇAĞIRIP ÇIKARIM"

"Biz terörist değiliz, burası benim vatanım istediğim gibi çıkarım. Bana 'çıkabilseydin niye çıkamadın' dedi müdür yardımcısı. Dedim 'sen çek' polisini. Ben çağırırım 7 sülalemi çıkarım buradan. Fenerbahçeli akrabalarımı çağırırım. Bizim protokolde hiçbir problemimiz olmadı. Kimse bir şey demedi bir şey. Ben bilseydim olay çıkacağını sabaha kadar statta beklerdim. Bana çıkmamam gerektiği konusunda hiç kimse bir şey demedi. Bana kimse 'dur' demedi. Ben orada 1 kişinin burnunun kanamasını istemem. Bu olayları provoke eden emniyet müdür yardımcısı. Arkadaşlarımızla münakaşa etti."

"3-5 ÇAPULCUNUN YAPTIĞINI..."

"Biz Allah'a inancı olan insanlarız. 3-5 çapulcunun yaptığını biz Fenerbahçe camiasına mal edemeyiz. Fenerbahçe'yi ve Tük futbolunu kirleten insanlara karşı durduk durmaya da devam edeceğiz. Allah'a dua ediyorum Türk futbolu da Fenerbahçe'de bunlardan kurtulsun. Bu olayı organize edenler bunun bedelini öderler."

Etiketler: , ,

Yazar Hakkında

Haberin ve bilginin kaynağı http://defoluhaber.blogspot.com/ Adsense Templates

0 yorum

Cevap yaz