Chp'yle resmi temas

mustafa sarıgül chp
 CNN TÜRK ekranlarında yayınlanan Aykırı Sorular programında son günlerin en tartışmalı isimlerinden Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, Enver Aysever'in sorularını yanıtladı. Aysever'in "Cemaat sizi destekleyecek mi?" sorusuna Sarıgül, belediye başkanı olduktan sonra cemaatlere elinden gelen desteği yaptığını ve hiç bir cemaate ayrım yapmadığını belirtti.
Gülen Cemaati diyalogum iyi: Belediye Başkanlığım sırasında benim hiçbir zaman ötekim olmadı, cemaatlerle de diyalogum son derece iyi oldu. Şişli’de cemaatteki yurttaşlarımızın büyük bölümünün oyunu aldım hepsini Allahım yüz bin defa razı olsun. Biliyorlar ki Sarıgül sosyal demokrat bir çizgisi var ama göreve geldiği zaman kesinlikle ve kesinlikle ayrım yapmaz.

-Gezi’nin tam ortasındaydım, rol çalmadım: Gezi Olayı gençlerin özellikle benim oğlum Ömer’in yaşındaki 20 yaş kuşağının bir uyanışıdır, müthiş bir haykırıştır, Gezi’yi çok iyi bir şekilde anlamak lazım. Ben ilk gün Gezi olaylarında vardım; Gezi olaylarının ne başı ne sonu tam ortasındaydım. Belediye Başkanı olarak da lojistik bir görev yaptım. Ben çok daha fazla içinde olsaydım o gençlerin emeğine sevgisizlik yapmış olurdum; gençler de ‘Sarıgül burada siyaset yapıyor, şov yapıyor, emeğimizin üzerine geliyor’ derlerdi. Gezi’de biz vardık ama ben rol çalmadım.

-Ak Parti’den yüzde 18 oy alırım: Ben herkesten oy alacağıma inanıyorum. Ak Parti seçmenin yüzde 18’i, BDP seçmenin yüzde 65’i, Milliyetçi Hareket Partisi seçmenin büyük bir bölümü ‘Sarıgül’e oy veririz’ diyor.

-Başörtülü de olsun pantolonlu da: Başı açık olan da başı kapalı olan da bizim olmalı. Biz inançlarından, giyimlerinden, kuşamlarından dolayı kimseyi yargılamamız lazım ama bunu yaparken İktidar da sadece kendi düşüncelerinin özgürlüğünü savunmamalı. Örneğin, cemevlerinin ibadethane olması konusu, Diyanet’ten Alevi yurttaşlarımızın pay alması konusunu da aynı ölçüler içerisinde planlaması lazım. Örneğin, CHP Milletvekili Sayın Şafak Hanımefendi Meclis’e pantolonla girdiği zaman ona da hayır dememek lazım.


Etiketler: , , , ,

Yazar Hakkında

Haberin ve bilginin kaynağı http://defoluhaber.blogspot.com/ Adsense Templates

0 yorum

Cevap yaz