Demirören'den açıklama


İşte Demirören'in açıklamaları:
"Galatasaray Yönetim Kurulu toplantısında alınan karar sonrasında çıkan haberler nedeniyle bu toplantıyı yapmak zorunda kaldık. Abdullah Avcı istifa ettiği an Fatih Terim'le görüşmeye karar verdik. Ünal Aysal'ı arayıp izin istedik. O da izin verdi. Hatta Ocak ayında yeni bir hoca bulabileceklerini söyledi. Biz de ertesi gün hoca ile buluştuk. Hoca da yönetimle konuşup haber vereceğini söyledi. Fatih Terim ile resmi sözleşme imzalamadık. Sadece hatıra imzamız vardır. Fatih hoca ne bir anlaşma imzaladı ne de para aldı. Milli Takım'a yardımcı olmak için geldi. İyi ki de geldi. Şansımız yüzde 1'di. Şimdi yüzde 50'lere çıktı. Mayıs ayına kadar imza atmak istemiyor. Biz ısrar ediyoruz."
"Federasyonumuz Brezilya için hocayı getirmiştir. Bir sözleşme yoktur, sadece sözlü anlaşma vardır. Biz hocanın avukatı değiliz. Ama Galatasaray'dan gelen açıklamalar üzerine açıklama yapıyoruz. 3+1'lik sözleşme gibi bir şey yoktur. Galatasaray Yönetimi bir gazetede çıkan haberle Fatih Terim’i gönderiyorsa oturup kendi aralarında düşünmeleri gerekir."
"Fatih hoca, bana ne Galatasaray'la ne de bizimle Mayıs ayına kadar sözleşme imzalamayacağını söyledi."
"Federasyon reklam arası gibi ikide bir çıkıp TV'de konuşmaz."
"Bu olaylara karışanların yüzde 90'ı Beşiktaşlı değildir. Ben Beşiktaş taraftarını çok iyi tanırım. Bunları yapanların provokatör olduklarını herkes biliyor."
"E-bilet sistemi kurulmaya başlandı. En kapsamlı Türkiye'de uygulanacak bu sistem. Bunları büyük oranda çözecek. Tabii bunu sıfıra indirmeliyiz."
"Disiplin Kurulu kararını yarın verecek. Sonra da 1 haftalık Tahkim Kurulu süreci var."
"Fatih Terim gibi birisi zor yetişir. Hocayı taraftarın önüne atmak yanlıştır. Etik bir şekilde Milli Takım'ın başına gelmiştir."
"Bizim o günkü teklifimiz de 1+3'tü. Çünkü Galatasaray'la sözleşmesi vardı. Böyle bir şey uygun olmazdı. Biz bir an önce kendisiyle sözleşme imzalamak istiyoruz."
"Ben hiç öyle bir şey yaşamadım. Ben kimi açsam arar. Açmazsa da sorunu kendimde ararım."
"Fatih Terim benim bir elemanım değil. Kader birliği yaptığım görev arkadaşımdır."
Etiketler: ,

Yazar Hakkında

Haberin ve bilginin kaynağı http://defoluhaber.blogspot.com/ Adsense Templates

0 yorum

Cevap yaz